UZYSKAJ MIĘDZYNARODOWĄ AKREDYTACJA HOME STAGERA

18Luty

Co to jest „akredytacja”?:

Akredytacja to otrzymanie statusu „konsultanta” sieci House Doctor. Wydawana jest ona przez brytyjską sieć House Doctor i jest rodzajem potwierdzenia tego, że osoba posiadająca akredytację posiada wszelkie niezbędne umiejętności niezbędne do profesjonalnego wykonania usługi „home stagingu” wg najwyższych, międzynarodowych standardów, które oczekiwane są od osoby reprezentującej markę House Doctor. Te same oczekiwania posiada liczne grono klientów, którzy znają i szanują markę, która doskonale znana jest już nie tylko w Wielkiej Brytanii, ale co najważniejsze – również na polskim rynku.

Ponieważ w Polsce zawód home stagera nie jest zawodem licencjonowanym ani nie istnieją żadne studia formalnie przygotowujące do wykonywania tego nowego zawodu, otrzymanie akredytacji przez prestiżową i międzynarodową organizację jest najlepszym sposobem na udokumentowanie swoim potancjalnym klientom wysokich kwalifikacji oraz najlepszego i profesjonalnego przygotowania do zawodu. Współpracując z HouseDoctorPolska jesteśmy w Polsce organizacją wydającą zagraniczny dyplom!

Jakie korzyści niesie za sobą uzyskanie statusu konsultanta sieci „House Doctor”. W dużym skrócie dwie zasadnicze:

  • podniesienie prestiżu własnej firny;
  • wpis na polską i brytyjską stronę internetową, a co za tym idzie zwiększenie marketingowej obecności na rynku i zwiększenie sprzedażyW szczególności
  • uzyskanie certyfikatu kwalifikowanego konsultanta sieci „House Doctor”, sygnowanego zarówno przez House_Doctor_Polska jak i przez House Doctor w Wielkiej Brytanii
  • możliwość reprezentowania sieci (na określonych w umowie warunkach) jako konsultant House Doctor
  • możliwość wykorzystania opracowanych przez Sieć polskich i brytyjskich materiałów marketingowych w celach promocji własnego biznesu, w szczególności z nowego logotypu House Doctor (w dwóch wariantach kolorystycznych), znaczka „Zatwierdzony przez House Doctor” (w czterech wariantach kolorystycznych) oraz czterech „znaczków” reklamujących poszczególne rodzaje możliwych do świadczenia przez nas usług

 

 

Slajd1

 

  • wpis na stronę internetową polską i brytyjską wraz ze zdjęciem profilowym, danymi kontaktowymi i adresem strony internetowej konsultanta. Klienci poszukujący home stagerów będą mogli zatem za pośrednictwem polskiej strony internetowej znaleźć kwalifikowanego konsultanta Sieci w swojej okolicy. Wpis na stronę brytyjską natomiast będzie cennym marketingowo narzędziem potwierdzającym spełnienie przez konsultanta jakości i standardu prac wymaganych nie tylko na rynku lokalnym, ale i na rynku międzynarodowym;
  • strona HouseDoctorPolska jest bardzo wysoko pozycjonowana w internecie i jest jedną z najczęściej odwiedzanych stron przez osoby poszukujące home stagerów. Wpis na polską stronę internetową ma szansę znacząco zwiększyć ruch na Twojej stronie, a co za tym idzie źródło pozyskiwania nowych klientów;
  • Marka HouseDoctorPolska jest intensywnie promowana w Polsce. Mamy za sobą już występy w telewizji ogólnopolskiej jak i liczne artykuły prasowe („Polityka”, „Pierwszy Milion”, „Czas na Wnętrze”, „Metro” etc.). Uczestniczymy w ogólnopolskich warsztatach i spotkaniach branżowych, występujemy jako gościnni wykładowcy. Utrzymujemy stałe relacje z polskimi pośrednikami na rynku nieruchomości. Wszystko to po to, żeby nasi akredytowani konsultanci mogli już na początku tworzenia własnego biznesu korzystać z tych wypracowanych przez nas latami kontaktów;
  • możliwość współudziału i dzielenia kosztów działań marketingowych pomiędzy członków sieci – np. obecności na targach, prezentacjach, prelekcjach, dzielenia się magazynowanymi akcesoriami dekoracyjnymi na zasadzie wypożyczenia etc;
  • możliwość  korzystania z rabatów wynegocjowanych u wybranych dostawców dla członków sieci HouseDoctorPolska.
 

Warunki uzyskania akredytacji i otrzymania statusu kwalifikowanego konsultanta sieci „House Doctor”:

Warunkiem uzyskania akredytacji jest pomyślne ukończenie dwóch kursów:

1) Stopień 1.1 | „Home staging – techniki przygotowania nieruchomości do sprzedaży i do wynajmu” – szkolenie 2-dniowe oraz:

2) Stopień 1.2 | „Jak rozpocząć i skutecznie prowadzić własny biznes w branży home stagingowej – szkolenie 1-dniowe


Jak uzyskać akredytację:

W celu uzyskania akredytacji, przyszli konsultanci będą poproszeni o:

  • wykonanie trzech zleceń home stagingowych (lub pokrewnych) dotyczących minimum czterech pomieszczeń w danej nieruchomości (np. hol wejściowy, salon, kuchnia, łazienka, sypialnia etc.);
  • przygotowanie pisemnego raportu dokumentującego wykonane prace – „przed” i „po” wraz z opisem i dokumentacją zdjęciową, postawioną diagnozą oraz przedstawieniem budżetu, który był do dyspozycji;
  • dostarczenie wypełnionej przez klienta ankiety oceniającej poziom wykonanej usługi.

Wyniki prac są oceniane zarówno przez polski zespół HouseDoctorPolska jak i przez brytyjski zespół House Doctor, aby upewnić się, że konsultanci spełniają standard i jakość prac reprezentowany przez Sieć zarówno polską jak i brytyjską i w związku z tym będą w stanie zrealizować wszystkie rodzaje zleceń wg najwyższych, międzynarodowych standardów w kraju i zagranicą. Pamiętaj, że certyfikat jest uznawany we wszystkich krajach, gdzie znana jest marka House Doctor.

Dokładne wzory dokumentów do wypełnienia oraz kryteria, które podlegają ocenie zostaną wysłane absolwentom kursów, którzy wyrażą chęć ubiegania się o status konsultanta sieci „House Doctor”.

Home staging_educoncept_housedoctor


 

 

 

Czynniki ułatwiające i przyspieszające proces starania się o akredytację:

  • uczestnictwo w kursie: Stopień 2 | „Home staging dla zaawansowanych” – metamorfoza żywego organizmu / nieruchomości na sprzedaż – szkolenie 5-dniowe i pomyślne jego ukończenie zostanie zakwalifikowane jako wykonanie jednego z trzech zleceńUWAGA: szkolenia te organizowane są tylko dwa razy w roku. Kolejnym terminem jest 10-14 marca 2015. Upewnij się zatem, że nie przegapisz tej wyjątkowej szansy na przyspieszenie procesu uzyskiwania statusu konsultanta. Pozostało już tylko jedno miejsce.
  • jedno z powyższych zleceń może być nieodpłatną metamorfozą dowolnego wnętrza (może to być własne mieszkanie / dom), ale dotyczącą minimum czterech pomieszczeń. Metamorfoza ta nie musi być wówczas oceniana przez klientów. Konieczne jednak jest przygotowanie raportu z wykonanych prac i zaprezentowania budżetu, który był do dyspozycji;
  • metamorfoza nie musi być również metamorfozą nieruchomości na sprzedaż czy wynajem, może to być również nieruchomość komercyjna (np. salon fryzjerski, biuro etc.)
  • półroczny mentoring i coaching po szkoleniu „biznesowym” – w całym procesie przygotowywania zleceń masz z nami stały kontakt w ramach programu mentoringu, którego celem jest właśnie ułatwienie Ci jak najszybszego otrzymania akredytacji poprzez bieżącą możliwość konsultowaniaz nami swoich projektówWięcej o programie mentoringu w zakładce http://housedoctorpolska.pl/szkolenia/2/

Czym się różnimy od franczyzy:

  • przede wszystkim dajemy możliwość działania pod własną marką i nie narzucamy ścisłych, niewygodnych ram prowadzenia działalności gospodarczej, a jednocześnie pokazujemy najlepsze praktyki rynkowe i dzielimy się naszymi wieloletnimi i sprawdzonymi praktycznymi doświadczeniami na polskim rynku home stagingu;
  • wykorzystanie opracowanych przez nas logotypów i innych form identyfikacji wizualnej nie jest obowiązkowe, ale istnieje możliwość założenia firmy wyłącznie pod marką House Doctor. Oznacza to wymierne oszczędności finansowe w kosztach marketingowych i daje szansę rozpocząć działalność od pierwszego dnia pod znaną już marką;
  • nie narzucamy Ci formy prawnej, sposobu działania ani cen. Nie ograniczamy rodzajów ani form świadczonych przez Ciebie usług;
  • umowa o akredytację jest umową bardzo prostą i sprowadza się do określenia sposobu i warunków wykorzystania logotypu i marki House Doctor;
  • nie będąc franczyzobiorcą będziesz postrzegany jako osoba bardziej niezależna i niezwiązana z coraz częściej negatywnie kojarzonymi „instytucjami korporacyjnymi
  • wykonując zlecenia „home staging” wg naszych standardów, unikniesz bycia postrzeganym przez rynek jako firma, która ogranicza się jedynie do wykonywania niskokosztowych stylizacji do zdjęć, nie rozwiązując jednocześnie kluczowych problemów nieruchomości, które tak naprawdę ważą o jej atrakcyjności rynkowej, a w oczach klientów mogą spłaszczyć wartość dodaną Twojej usługi;
  • nienaruszając naszej umowy, będziesz miał możliwość kreowania nowego typu usług i ich rozwijania wg własnych koncepcji.
  • Reasumując, pełna swoboda działania pod znaną i cenioną marką wg sprawdzonych i najwyższych standardów.

Gorąco zachęcamy zatem do korzystania z możliwości ubiegania się o akredytację!

O więcej szczegółów zapytaj pod adresem: biuro@educoncept.pl lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod +48 889 017 130, +48 501 486 272

IMG_0153

prasa

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress